MOOTTORIN PUHDISTAMINEN

Ainutlaatuiset laitteet

Moottoria puhdistettaessa HHO-kaasulla ei tarvitse purkaa voimayksikköä, käyttää reagensseja tai autokemikaaleja. Puhdistus tehdään ainutlaatuisten laitteiden avulla. Protonikalvoelektrolyysilaite tuottaa HHO-kaasua vedestä, jota valmistellaan tuotannossamme varta vasten. Tarvittava määrä muodostunutta kaasua syötetään sen jälkeen imusarjaan moottorin käyttötilasta riippuen imuilman seassa.

Tehokas menetelmä

Vetyä käyttävä moottorin puhdistusmenetelmä on nopeampi, edullisempi, taloudellisempi, turvallisempi ja paljon tehokkaampi, kuin perinteinen polttomoottorin purkaminen ja haitallisia kemikaaleja tai mekaanisia puhdistusvälineitä käyttävä pesu. Kun moottori on puhdistettu HHO-kaasulla, pehmennetyt ja palamatta jääneet hartsi- ja hiilikarstahiukkaset vielä lähtevät pakoputkistosta yli 500 kilometrin ajon aikana.
Kun moottori on puhdistettu vedyllä, ei tarvitse vaihtaa öljyä, polttoainesuodattimia ja sytytystulppia. Auto on käyttövalmis heti toimenpiteen jälkeen.

Mikä puhdistuu:

  • Männät ja männänrenkaat
  • Imu- ja poistoventtiilit
  • Suuttimet
  • Sytytystulpat
  • EGR-venttiilit
  • Turboahtimet
  • Katalyytit ja hiukkassuodattimet
  • Kaasuventtiilit
  • Pakosarja
  • Lambda-koettimet ja muut osat

Seurauksena on

  • Lisääntynyt moottorin käyttöikä
  • Pienentynyt polttoaineen ja öljyn kulutus
  • Vakaa moottorin toiminta ja pienentynyt melupäästö
  • Lisääntynyt puristus ja teho
  • Nopea kiihtyminen
  • Haitallisten ilmapäästöjen ja erityisesti hiilioksidin ja hiilidioksidin määrää on huomattavasti pienennetty, mikä pienentää pakollisia päästömaksuja.

Moottorikarsta

Jos moottoriin käytetään heikkolaatuista polttoainetta tai öljyä, seurauksena on voimakkaampi karstan muodostuminen palotilaan.

Karstan syntymisen syyt

Bensiinin hartsipitoisuus on enintään 0,1 g/l. Jos polttoaineen kulutus on keskimäärin 10 l/100 km auton mittarilukeman ollessa 30 000 km,  bensiinistä tullut hartsimäärä on käytännössä 300 grammaa. Dieselmoottoreissa hartsia voi olla vielä enemmän.

Korkeassa lämpötilassa hartsikerrostuma hiiltyvät ja muuttuvat karstaksi. Hartsijäännökset huonontavat bensiinisyötön moottorin sylintereihin ja muuttua karstaksi häiritsevät syöttöä täysin, aiheuttavat venttiileiden roikkumista, ilmaseoksen satunnaista syttymistä, käynnin räjähdysmäisyyttä ja muita vikoja.

Vaikutus

  • Palotilan tilavuuden pienentyminen
  • Räjähdysmäisyyttä
  • Moottoritehon laskeminen
  • Polttoaineen kulutuksen kasvu
  • Moottoriöljyn kulutuksen kasvu
  • Tärkeimpien sylinteri- ja mäntäryhmän ja männänrenkaiden kuluminen

Karstan säännöllinen poistaminen on paras tapa säästää moottorin korjauksessa, se myös merkittävästi vähentää polttoaineen kulutuksen, pidentää moottorin käyttöiän ja pitää DPF-suodattimet ja katalysaattorit toimintakunnossa!

ARVOSTELUT

Moottori kävi hiljaisemmin ja tasaisemmin jo puhdistuksen aikana sekä savuisuus pieneni huomattavasti puhdistuksen lopussa!
Volvo
Diesel
Rupesi tuntumaan siltä, että nopeuden saavuttaminen on vaivatonta. Katsastuksessa saadaan nähdä toimintatulos numeroin.
Grand Cherokee
Diesel
Tämä BMW X5 3.0 alkoi savuamaan. Omistaja päätti oikein, että kääntyi meidän puoleemme. 40 minuuttia ja 100 euroa ja pakokaasu on paljon puhtaampaa.
BMW x5
Diesel

ENNEN ja JÄLKEEN

Neuvonta maksutta